شرایط تحصیل مهندسی در چین

دسته بندی نوشته ها

گالری عکس

تماس با ما

شرایط تحصیل مهندسی در چین

شرایط تحصیل مهندسی در چین

شرایط تحصیل مهندسی در چین تقریبا مساعد و خوب است و همین امر باعث شده است تا افراد زیادی درخواست اخذ اقامت و تحصیل در این کشور را داشته باشند. کشور چین در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در عرصه اقتصادی داشته است، از این رو به دنبال جذب نیروهای متخصصی می باشد که در زمینه های مختلف، مانند مهندسی در کشور خود به تحصیل پرداخته باشند. از مزایای تحصیل در کشوری مانند چین آینده شغلی مناسبی است که افراد پس از تحصیل می توانند از آن بهره مند شوند، به همین دلیل افرادی که به دنبال تحصیل و مهندسی در این کشور هستند به دنبال فهمیدن شرایط تحصیل مهندسی در چین می باشند.
این افراد علاوه بر تحصیل در رشته های مهندسی در کشور چین می توانند به اقامت در یکی از کشورهای اروپایی چشم داشته باشند، زیرا دانشگاه های چین با دانشگاه های کشور هایی مانند آمریکا و استرالیا … برابری می کند. با وجود اینکه میزان شهریه و هزینه زندگی در کشور چین به نسبت کشورهای اروپایی کمتر است، اما افراد در صورت تمایل می توانند برای اقامت در این کشورها اقدام کنند. ما در این نوشته به بررسی شرایط تحصیل مهندسی چین و مدارک مورد نیاز و .. خواهیم پرداخت و از افرادی که تصمیم گرفته اند به تحصیل در این کشور بپردازند دعوت می کنیم، تا پایان ما را همراهی نمایند. همچنین اگر علاقمند به مهاجرت به کشور روسیه و اخذ اقامت تحصیلی این کشور هستید میتوانید به مقاله ی شرایط تحصیل پزشکی در روسیه مراجعه کنید.

تحصیل مهندسی در چین

شرایط لازم برای تحصیل در کشور چین

برای تحصیل در کشور چین و اخذ پذیرش از سمت دانشگاه های چینی ابتدا باید مدارک مورد نیاز را ارسال کرد که در صورت مورد تایید بودن آن از طرف دانشگاه مورد نظر تاییدیه برای فرد ارسال می شود. فرد بعد از اخذ پذیرش تحصیلی دانشگاه مذکور باید مدارک خود را با نامه پذیرش تحصیلی خود به سفارت چین ببرد تا ویزای تحصیلی خود را دریافت نماید.
دانشگاه های موجود در کشور چین دوره های مهندسی را برای دانشجویانی که از کشور های مختلف آمده اند، به زبان انگلیسی برای آن ها فراهم نموده است و از شرایط تحصیل مهندسی درچین می توان داشتن مدرک زبان انگلیسی یا چینی برای ورود به دانشگاه را نام برد و از مزایای تحصیل در چین برای دانشجویان، برگزار نشدن آزمون های ورودی می باشد که طمینه را برای ادامه تحصیل دانشجویان آسان می نماید. ملاک دیگر انتخاب افراد تسلط در ریاضیات است و افرادی که در ریاضی نمرات بهتری کسب کرده اند در اولویت پذیرش خواهند بود.

بیشتر بخوانید:   شرایط تحصیل مهندسی در روسیه

مدارک لازم برای تحصیل مهندسی در چین

در ابتدا افرادی که قصد تحصیل در کشور چین را دارند، باید با قوانین و شرایط زندگی در این کشور آشنا باشند و با آگاهی به انتخاب محل تحصیل خود اقدام کنند. در ابتدا برای تحصیل در کشورهایی مانند چین باید مدارک فارغ التحصیلی دبیرستان را آماده و با توجه به بازه زمانی مورد نظر برای پذیرش به دانشگاه مورد نظر ایمیل کرد. از شرایط تحصیل مهندسی در چین دارا بودن مدارک زیر می باشد که عبارت است از:
• کپی از گذرنامه
• اسکن کارت ملی
• مدرک دیپلم
• مدرک زبان انگلیسی یا چینی در صورت نیاز
• ریز نمرات دوران دیپلم
• ترجمه مدارک تحصیلی
• ارائه گواهی عدم پیشینه
• داشتن نامه رضایت قیم قاونونی متقاضی
• ارائه فرم درخواست پذیرش از سوی دانشگاه

اخذ اقامت چین از طریق تحصیل

مقایسه تحصیل مهندسی در چین نسبت به روسیه

امروزه بیش تر افراد در انتخاب کشور مقصد برای ادامه تحصیل دچار شک و تردید هستند. در حال حاضر شاهد این هستیم که افراد برای تحصیل کشوری همچون روسیه را انتخاب می کنند، اما باید بدانند شرایط تحصیل مهندسی در روسیه نسبت به شرایط تحصیل مهندسی در چین دشوارتر است. تحصیل در کشور چین علاوه بر مقرون به صرفه بودن آن از امکانات بالای آموزشی برخوردار است، همچنین ورود و پذیرش دانشگاه ها در چین نسبت به روسیه آسان تر می باشد و پس از تحصیل در صورت تمایل جذب بازار کار خواهند شد.

بیش تر افراد در رشته هایی همچون پزشکی کشور روسیه را انتخاب می نمایند، زیرا برای یادگیری علم پزشکی نیازی به زبان روسی نیست و با طی نمودن دوره های پیش مقدماتی به راحتی زبان روسی را یاد می گیرند که این امر نشان دهنده راحت بودن شرایط تحصیل پزشکی در روسیه نسبت به چین می باشد.رشته های مهندسی در چین

بیشتر بخوانید:   سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در چین

تحصیل پزشکی در چین یا تحصیل مهندسی در چین؟

خیلی از افراد هستند که همچنان سمت و سوی علاقه خود را نمیدانند و دو دل هستند که رشته پزشکی و یا مهندسی را بخوانند. این افراد باید به آیندی شغلی که برای خود در نظر دارند به خوبی توجه کنند و سعی کنند نزدیک ترین گزینه را به علاقه شان انتخاب کنند. تحصیل در چین به طور کلی نسبت به کشورهای دیگر آسان است و شرایط اخذ و پذیرش افراد در این دانشگاه ها نیز راحت انجام میشود. اگر برای انتخاب رشته و یا کشور مقصد نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید و میخواهید اطلاعات بیشتری درباره شرایط تحصیل مهندسی در چین و یا شرایط تحصیل پزشکی در چین کسب کنید، میتوانید با مشاوران تیم افروس تماس گرفته و درخواست مشاوره رایگان کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *