سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در چین

دسته بندی نوشته ها

گالری عکس

تماس با ما

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در چین

همانطور که می دانید امروزه به دلیل شرایط اقتصادی رو به رشد کشور چین، بسیاری از افراد تمایل دارند که به این کشور مهاجرت کنند. برای مهاجرت به این کشور نیاز است تا اقامت آن را اخد نمود. برای اخذ اقامت چین می توان از روش ها و شیوه های مختلفی کمک گرفت. سرمایه گذاری در برخی از بخش های این کشور، یکی از روش های ویژه برای اخد اقامت آن می باشد. اخذ اقامت چین از طریق سرمایه گذاری دارای شرایط خاصی بوده و روش های مختلفی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.
از روش های دیگر گرفتن اقامت در چین می توان به تحصیل در این کشور پرداخت. جدا از این به سبب شرایط اسان تحصیل در این کشور، افراد زیادی برای تحصیل در رشته های پرطرفدار نظیر پزشکی و مهندسی به چین مهاجرت می کنند. برای تحصیل در این دو رشته در کشور چین می بایست با شرایط کلی و قوانین موجود برای تحصیل در این کشور آشنا شد. با توجه به نکاتی که گفتیم روش های متفاوتی برای اخذ اقامت در چین وجود دارد که مهم ترین آن ها تحصیل و یا سرمایه گذاری می باشد. در ادامه به بررسی این دو روش کلی خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در چین

اخذ اقامت چین از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در کشور چین برای اخذ اقامت، دارای اصول خاصی بوده که می بایست به آن ها توجه نمود. بدون شک یکی از این اصول توجه به قوانین این کشور در رابطه با سرمایه گذاری و مالیات است. علاوه بر این شما باید بتوانید یک سرمایه گذاری متناسب با شرایط و موقعیت خود را انتخاب بکنید. به همین منظور لازم است تا ابتدا شرایط و میزان بودجه خود را سنجیده و سپس زمینه های مختلف سرمایه گذاری در کشور چین را بررسی نمایید. جالب است بدانید که اخذ اقامت چین از طریق سرمایه گذاری در برخی موارد با اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری مقایسه می شود.
به طور کلی اخذ اقامت چین از طریق سرمایه گذاری دارای روش های مختلفی است که از مهم ترین آنها می توان به خرید خانه، ثبت شرکت، کارآفرینی و خدمات تجاری اشاره کرد. هر کدام از این روش ها نیز دارای استانداردهای مجزایی هستند. به همین خاطر شما می بایست متناسب با شرایط خود یکی از این روش ها را انتخاب کرده و سپس در آن زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق در هر زمینه با افراد و مجموعه های مجرب و فعال در این حوزه مانند مجموعه مهاجرتی افروس کمک گرفته و از تجربه آن ها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:   شرایط تحصیل مهندسی در روسیه

 

شرایط تحصیل مهندسی در چین

یکی از کشورهایی که در اغلب رشته های مهندسی قابلیت تحصیل و ارائه مدرک دارد، کشور چین می باشد. شرایط تحصیل مهندسی در چین نیز بسیار ساده بوده و فقط نیاز به رعایت یک سری موارد خاص دارد. از مهم ترین این موارد می توان به رعایت قوانین این کشور اشاره داشت. همچنین شما می بایست با توجه به شرایط اقتصادی این کشور، میزان هزینه های تقریبی را محاسبه کنید. البته با توجه تنوع بالای مناطق این کشور میزان رقم ها نیز متفاوت خواهد بود.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در چین

شرایط تحصیل پزشکی در چین

تحصیل پزشکی در کشور چین تا حدودی با کشورهای دیگر یکسان بوده و تنها در برخی موارد جزئی دارای تفاوت هایی می باشد. شرایط تحصیل پزشکی در چین به نحوی بوده که می تواند افراد زیادی را به سمت این رشته ترغیب بکند. به نوعی می توان گفت که هزینه تقریبی که برای زندگی در کشور چین و یا تحصیل در این کشور درنظر گرفته می شود مبلغی پایین است. یکی از شرایط تحصیل در این دانشگاه ها، مسلط بودن به زبان خارجی انگلیسی است. در حقیقت دانشگاه های این کشور علاوه بر تدریس به زبان چینی، تدریس به زبان انگلیسی را نیز برای دانشجوهای ورودی درنظر می گیرند. جالب است بدانید که مدرک اخذ شده توسط این کشور در اغلب کشورهای دیگر قابل تأیید می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *