اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

دسته بندی نوشته ها

گالری عکس

تماس با ما

اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها برای دریافت اقامت است. این روزها پس از تحریم روسیه، بسیاری از ایرانیان به دنبال اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری هستند تا بتوانند تجارت خود را گسترش دهند و یا کسب و کار بهتری در این کشور داشته باشند. روسیه یکی از بزرگترین بازارهای سرمایه گذاری در جهان را دارد و مطمئن باشید سرمایه گذاری در پانزدهمین اقتصاد بزرگ جهان یکی از بهترین فرصت ها را برای کسب درآمد برای شما فراهم می کند. پس اگر پروژه تولیدی، توریستی، رستورانی، هتلی یا هر کاری که منجر به سرمایه گذاری می شود (غیر از واردات و صادرات، دلالی و خرید و فروش ملک و …) دارید و مجوز آن را دریافت می کنید، می توانید به آینده امیدوار باشید.

شروط مورد نیاز برای اخذ اقامت در روسیه

روسیه با سرمایه گذاری برای سرمایه گذارانی که می توانند به طور مستقیم تابعیت و پاسپورت خود را از طریق اهدا به موسسات خیریه دولتی روسیه دریافت کنند، تابعیت اقتصادی جدیدی را پیشنهاد کرده است. سرمایه گذاران خارجی می توانند از طریق کمک های مالی، خرید ملک یا سرمایه گذاری تجاری سودآور، ساکن و سپس شهروند روسیه شوند.

اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری دارای مزایای زیادی است که برخی از آنها واضح و برخی از آنها خیر. پس از سه سال، با حفظ یکی از گزینه های سرمایه گذاری، می توان تابعیت کامل روسیه را بدون هزینه اضافی دریافت کرد. این شرط بدون هزینه اضافی برای همسر و خانواده سرمایه گذار نیز معتبر است. درخواست و دریافت پاسپورت و شهروندی سرمایه گذار روسی را می توان در هر دفتر رسمی روسیه در یک کشور خارجی انجام داد.

حتی اگر تابعیت روسیه یا اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری به دست نیاید، سرمایه گذاران می توانند در روسیه زندگی، کار و کسب و کار داشته باشند و به سیستم مراقبت های بهداشتی روسیه دسترسی کامل داشته باشند. مالیات روسیه جزو پایین ترین ها در اروپا است. مالیات شرکتی تنها 20 درصد است، در حالی که مالیات شخصی برای ساکنان تنها 13 درصد است.

سرمایه گذاری در روسیه

مزایای اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

همانطور که گفته شد اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری مزیت های متعددی دارد به همین دلیل شرایط اخذ اقامت این کشور نسبت به شرایط اخذ اقامت چین از طریق سرمایه گذاری یا سایر کشورها راحت تر است.

  1. روسیه بزرگترین کشور جهان است و مطمئنا کشوری به این بزرگی بازار بزرگی دارد.
  2. یکی از هشت کشور اقتصادی جهان است که سیاست های کلی اقتصاد جهانی را تنظیم می کند.
  3. به عنوان یکی از ابرقدرت های نظامی جهان است.
  4. روسیه یکی از امن ترین کشورهای جهان است و میزان جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است، وجود مافیا و باندهای جنایتکار یک دروغ محض و فقط ساخته رسانه های هالیوود است.
  5. همچنین یکی از بزرگترین صادرکنندگان غلات و یکی از بزرگترین واردکنندگان میوه، مصالح ساختمانی و میوه های خشک است.
  6. روسیه قوانین مهاجرتی کمتری دارد.
  7. روسیه بزرگترین متحد ایران است و از ثبات سیاسی و اقتصادی پایداری برخوردار است. این امر شرایط اخذ اقامت روسیه را برای ایرانیان آسان تر از سایر تجار کشورهای مختلف می کند.
بیشتر بخوانید:   شرایط تحصیل مهندسی در روسیه

اخذ اقامت

یهترین فرصت های اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

  • تجارت نفت و گاز

بدیهی است که روسیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان نفت و گاز طبیعی در جهان است و در نتیجه این صنعت را به یک تجارت دائمی و سودآور تبدیل کرده است.

  • تجارت ماهی و غذاهای دریایی

موقعیت روسیه به گونه ای است که می تواند به سه اقیانوس جهانی، اقیانوس اطلس، اقیانوس منجمد شمالی و اقیانوس آرام دسترسی داشته باشد، بنابراین بزرگترین تولید کننده ماهی و غذاهای دریایی محسوب می شود.

  • کشت غلات کشاورزی

با مداخله به موقع دولت روسیه در بخش کشاورزی، توانست این کشور را در کمترین زمان ممکن از جایگاه بزرگترین واردکننده غلات به یکی از بزرگترین صادرکنندگان غلات تبدیل کند.

  • شرکت مهندسی مکانیک و متالورژی

فلزکاری و تولید ابزار یکی دیگر از مشاغل تأثیرگذار در اقتصاد روسیه است. اگر شما یک مهندس مکانیک هستید و به دنبال اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری هستید، می توانید یک شرکت ابزارسازی راه اندازی کنید و سود زیادی کسب کنید.

همچنین شرایط تحصیل مهندسی در روسیه با گرایش های بالا احتمال اخذ اقامت روسیه از طریق تحصیل را بالا میبرد

  • تجارت پوشاک و لوازم جانبی

تجارت پوشاک و لوازم جانبی یکی دیگر از مشاغل کوچک و پر رونق در روسیه که اخذ اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری ذر این حوزه را راحت تر کرده است.

  • کار مشاوره آموزشی

روسیه جامعه آموزشی بسیار خوبی دارد و دانشجویان از سراسر جهان دوست دارند در دانشگاه های این کشور تحصیل کنند. شما می توانید با ایجاد یک سرویس مشاوره خصوصی برای دانشجویان خارجی، کسب و کاری برای خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید:   اخذ اقامت چین از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری

حداقل میزان سرمایه گذاری در روسیه

روسیه منابع زیادی دارد و نیروی کار بسیار قوی دارد. این کشور پس از سال ها طرد شدن از سوی کشورهای غربی، بالاخره روابط بین کشورها را از سر گرفت و فرصت های اقتصادی در حال افزایش است. مرکل صدراعظم آلمان و ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روابط خوبی دارند. امانوئل مکرون، رهبر فرانسه، علاقه مند و مشتاق بهبود روابط فرانسه و روسیه است. همچنین جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده می‌تواند از دوران کلینتون و بوریس یلتسین در اوایل دهه 1990 راهی برای دوستی بین غرب و شرق ایجاد کند. بنابراین، اکنون زمان بسیار خوبی برای اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری است و حداقل سرمایه مورد نیاز شامل:

مبلغ 100000 دلار به صندوق ملی یا سرمایه گذاری 200000 دلاری در املاک یا470000 دلار سرمایه گذاری در تجارت.

متقاضیان می توانند در مدت 2 تا 3 ماه اقامت روسیه را به مدت 5 سال با گزینه بیومتریک و 10 سال با گزینه غیر بیومتریک دریافت کنند.

 

بعضی از سوالات متداول در مورد اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

  • آیا می توان از طریق خرید ملک به روسیه مهاجرت کرد؟

خیر خرید ملک در روسیه منجر به اخذ اقامت این کشور نمی شود.

  • سرمایه گذاران برای اخذ اقامت روسیه به چه نکاتی باید توجه کنند؟

تاییدیه سلامت جسمانی و وضعیت پزشکی متقاضی – مدرک قانونی مبنی بر بد نبودن سوابق متقاضی – تاییدیه قانونی بودن وجوه استفاده شده توسط متقاضی – کپی قابل قبول گذرنامه متقاضی و اعضای خانواده وی – یک کپی قابل قبول از اصل شناسنامه.

  • پاسپورت روسی چه مزایایی دارد؟

با پاسپورت روسی می توانید بدون ویزا به 105 کشور جهان سفر کنید.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات کاملتر در مورد شرایط اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری در روسیه یا سایر کشور ها مانند چین با کارشناسان تیم افروس ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید مقاله های گوناگونی درمورد اخذ اقامت تحصیلی یا شرایط آن مانند شرایط تحصیل مهندسی در چین و… را در سایت افروس مطالعه کرده و در کمترین زمان ممکن ابهامات خود را  برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *