سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در روسیه

دسته بندی نوشته ها

گالری عکس

تماس با ما

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در روسیه

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در روسیه

روسیه یکی از کشورهای مهم در حوزه تحصیلات دانشگاهی و یا حتی سرمایه گذاری به شمار می رود. جالب است بدانید که هر ساله تعداد بیشماری از افراد برای گرفتن اقامت و یا حتی تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند. برای مهاجرت و یا اخذ اقامت یک کشور می توان روش های مختلفی را انتخاب کرد. هر کدام از این روش ها نیز متناسب با اهدافی که دارند، از مراحل و قوانینی برخوردار می باشند. سرمایه گذاری یکی از روش های گرفتن اقامت می باشد. اما برای این که بتوان از طریق سرمایه گذاری موفق به کسب اقامت شد، نیاز است تا جزئیات تمامی مراحل آن را دانست.
تحصیل در این کشور نیز می تواند یکی دیگر از راه های گرفتن اقامت باشد که به آن اقامت تحصیلی گفته می شود. تحصیل در کشور روسیه دارای ابعاد مختلفی است. یکی از این ابعاد شرایط ساده تحصیل بوده و بعد دیگر آن بدون شک گرفتن اقامت تحصیلی می باشد. به همین منظور افرادی که برای تحصیل وارد این کشور می شوند، قادر خواهند بود تا علاوه بر تحصیل در این رشته، اقامت این کشور را نیز بگیرند. به همین دلیل در ادامه این مقاله به چگونگی گرفتن اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری و همچنین شرایط تحصیل رشته های پر متقاضی در این کشور می پردازیم.

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در روسیه

اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

گرفتن اقامت روسیه برای زندگی در این کشور الزامی است. برای گرفتن اقامت نیز روش های مختلفی وجود دارد. از مهم ترین این روش ها می توان به اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری و تحصیل و … اشاره کرد. سرمایه گذاری به عنوان اصلی ترین روش ها در این زمینه شناخته می شود. برای سرمایه گذاری در این کشور نیاز است تا برخی اصول و قواعد را دانسته و آن ها را رعایت کرد. بدون تردید اصلی ترین نکته ای که باید در این راستا مورد توجه قرار بگیرد، رعایت قوانین مالی و امور مالیاتی این کشور است.
به همین خاطر توصیه می شود که در این حوزه با افراد متخصص و یا مجموعه های معتبرمانند افروس مشورت کنید. مشورت با این افراد به شما کمک می کند تا بتوانید در موقعیت های ایده آلی سرمایه گذاری کرده و زودتر اقامت کشور روسیه را بگیرید. در ضمن باید توجه داشت که برای سرمایه گذاری در این کشور بهتر است تا تمامی مراحل را قانونی سپری کرده و از مدارک اصلی استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:   شرایط تحصیل پزشکی در روسیه

برای این که شما بتوانید در روسیه سرمایه گذاری کنید لازم است که اسناد زیر را دارا باشید:

  • تأییدیه برای سلامت وضعیت جسمی و بیمه پزشکی
  • مدارک قانونی مبنی بر عدم سوء پیشینه
  • تأییدیه برای قانونی بودن وجوه مورد استفاده
  • کپی قابل قبول از گذرنامه فرد و اعضای خانواده اش
  • تائیدیه ای مبنی بر متاهل بودن همسر
  • کپی از شناسنامه

روش های سرمایه گذاری در روسیه

برای اخذ اقامت از طریق روسیه لازم است تا یکی از روش های زیر را دنبال کنید:

کمک های خیریه غیرقابل استرداد به اندازه 7.5 میلیون روبل (حدود 128000 دلار) به صندوق ویژه ملی روسیه یا سرمایه گذاری در حدود 15 میلیون روبل (تقریبا 256000 دلار) در املاک و مستغلات یا توانایی راه اندازی کسب و کار به ارزش 35 میلیون روبل (حدود 600 هزار دلار) که سالانه و به مدت سه سال 10 میلیون روبل (171000 دلار) در آمد داشته باشد. این ویزا مزایای زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به اخذ تابعیت کامل روسیه پس از سه سال و بدون هزینه اشاره کرد. این ویژگی برای اعضای خانواده نیز صدق می کند.

شرایط تحصیل مهندسی در روسیه

مهندسی یک رشته کاربردی بوده که به شاخه های مختلفی تقسیم بندی می شود. در کشور ما امکان تحصیل در اغلب این رشته ها وجود دارد. اما در برخی موارد افراد سعی دارند برای ادامه تحصیل و یا حتی گرفتن اقامت به کشورهای خارجی مهاجرت کرده و در آن جا به تحصیل خود ادامه بدهند. به طور کلی شرایط تحصیل مهندسی در روسیه به سبب جذب دانشجویان تا حدی ساده بوده و این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی وارد این دانشگاه ها شوید. اغلب دانشگاه های روسیه برای جذب دانشجویان به معدل توجه نکرده و شرط معدل را در نظر نمی گیرند. همچنین هزینه ای که برای تحصیل در این رشته مدنظر است، در مقایسه با رشته های دیگر بسیار ایده آل می باشد.

بیشتر بخوانید:   اخذ اقامت روسیه از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری و اخذ اقامت تحصیلی در روسیه

شرایط تحصیل دندان پزشکی در روسیه

دندان پزشکی یکی از رایج ترین رشته ها در حوزه تجربی می باشد که به سبب اینده شغلی ایده آلی که دارد، افراد زیادی را به خود جذب کرده است. اما برای این که بتوان وارد این رشته شد باید در آزمون سراسری شرکت کرد. جالب است بدانید که بیشتر افراد به دلیل علاقه زیادی که به این رشته دارند سعی می کنند تا تحصیلات خود را در کشورهای خارجی ادامه دهند. در بین کشورهای خارجی بدون شک روسیه یکی از بهترین انتخاب ها می باشد. شرایط تحصیل دندان پزشکی در روسیه دارای قواعد سنگین نبوده و می توان به راحتی از پس آن برآمد. شما برای تحصیل در این کشور و رشته دندان پزشکی نیازی به داشتن مدارک پیشرفته زبان خارجی نبوده و قادر خواهید بود تا بدون این مدارک به تحصیل خود بپردازید.

شرایط تحصیل داروسازی در روسیه

داروسازی به دلیل داشتن موقعیت شغلی مناسب در کشور از طرفداران بیشماری برخوردار است. در حالی که برخی از داوطلبان سعی دارند در کشورهای خارجی نظیر روسیه به تحصیل بپردازند. شرایط تحصیل داروسازی در روسیه بسیار مناسب بوده و به همین سبب گزینه مناسبی برای تحصیل به شمار می رود. برای تحصیل در این رشته در کشور روسیه قادر خواهید بود تا سه زبان رایج را انتخاب کنید. فرانسه، روسی و انگلیسی به عنوان عمده ترین زبان ها برای تحصیل داروسازی در روسیه شناخته می شوند. توجه داشته باشید در صورتی که زبان روسی را انتخاب کنید، نیاز است تا یک دوره آموزشی به مدت 7 الی 10 ماهه را سپری کرد. پس از اتمام این دوره می توانید برای شروع تحصیل خود در این کشور اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *